Alanya'da 48 Bin Öğrenciye Hijyen Ve Çevre Eğitimi
Alanya'da 48 Bin Öğrenciye Hijyen Ve Çevre Eğitimi
Alanya Belediyesi ile Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde yürütülen “Hijyen ve Çevre Eğitimi” programı başarıyla tamamlandı. Eğitim-öğretim yılı boyunca 88 okulda düzenlenen eğitimlerle 48 bin 590 öğrenciye çevre bilinci ve kişisel hijyen alışkanlıkları kazandırıldı.
Alanya Belediyesi ile Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde yürütülen “Hijyen ve Çevre Eğitimi” programı başarıyla tamamlandı. Eğitim-öğretim yılı boyunca 88 okulda düzenlenen eğitimlerle 48 bin 590 öğrenciye çevre bilinci ve kişisel hijyen alışkanlıkları kazandırıldı.
88 OKULDA EĞİTİM VERİLDİ
Alanya Belediyesi'nin çocuklarda erken yaşta çevre duyarlılığı ve hijyen bilinci oluşturmak amacıyla hayata geçirdiği program, Alanya Anaokulu'nda gerçekleştirilen final etkinliğiyle sona erdi. Eğitim-öğretim yılı boyunca ilçedeki 88 okulda sürdürülen proje kapsamında binlerce öğrenciye ulaşıldı.
Alanya Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde görev yapan Eğitmen Canan Özdemir tarafından verilen eğitimlerde öğrencilere genel hijyen kuralları, doğru el yıkama teknikleri, ağız ve diş sağlığı ile temiz çevrenin önemi anlatıldı. Eğlenceli ve interaktif yöntemlerle gerçekleştirilen eğitimlerde çocukların günlük yaşamlarında uygulayabilecekleri sağlıklı alışkanlıklar edinmeleri hedeflendi.
MİNİKLER HEM ÖĞRENDİ HEM EĞLENDİ
Programın final etkinliğinde öğrenciler, eğitimlerin ardından düzenlenen masal anlatımı ve müzik etkinliğiyle keyifli anlar yaşadı. Çocuklar öğrendikleri bilgileri pekiştirme fırsatı bulurken, etkinlik renkli görüntülere sahne oldu.

UYAR: “DAHA FAZLA ÇOCUĞUMUZA ULAŞACAĞIZ”
Final programında konuşan Alanya Belediye Başkan Yardımcısı Haydar Uyar, hijyen ve çevre eğitimlerinin toplum sağlığı açısından büyük önem taşıdığını belirterek şu ifadeleri kullandı:
“Belediyemizin temiz çevre ve kişisel hijyen konusunda verdiği eğitimleri bu eğitim-öğretim dönemi için tamamladık. Son eğitimimizi Alanya Anaokulu'nda gerçekleştirerek dönemi kapattık. Her vatandaşımızın temiz ve sağlıklı bir çevrede yaşaması için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Özellikle çocuklarımızın hijyen eğitimi almasına büyük önem veriyoruz. Eylül ayından bu yana 88 okulda toplam 48 bin 590 öğrencimize hijyen ve çevre eğitimi verdik. Önümüzdeki yıllarda da bu eğitimlerimizi sürdürerek daha fazla çocuğumuza ulaşmayı hedefliyoruz. Programımıza destek veren tüm okullarımıza, eğitimcilerimize ve Alanya Belediyemizin emekçi personeline teşekkür ediyorum.”
Antalya HABERİ
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
