Alanya-Hadim/Taşkent İl Yolu 5 Günlüğüne Trafiğe Kapatıldı
Alanya-Hadim/Taşkent İl Yolu 5 Günlüğüne Trafiğe Kapatıldı
BOTAŞ DOĞALGAZ BORU HATTI ÇALIŞMALARI BAŞLADI Alanya-Hadim/Taşkent (07-33) İl Yolu üzerinde gerçekleştirilecek olan BOTAŞ doğalgaz boru hattı çalışmaları nedeniyle önemli bir ulaşım düzenlemesine gidildi. Çalışmalar kapsamında yolun başlangıç noktasından itibaren 19 kilometrelik bölüm, tüm araç trafiğine geçici olarak kapatıldı.
BOTAŞ DOĞALGAZ BORU HATTI ÇALIŞMALARI BAŞLADI Alanya-Hadim/Taşkent (07-33) İl Yolu üzerinde gerçekleştirilecek olan BOTAŞ doğalgaz boru hattı çalışmaları nedeniyle önemli bir ulaşım düzenlemesine gidildi. Çalışmalar kapsamında yolun başlangıç noktasından itibaren 19 kilometrelik bölüm, tüm araç trafiğine geçici olarak kapatıldı.
KAPANMA TARİHİ VE SÜRESİ BELLİ OLDU
Yol kapatmasının 22 Haziran 2026 tarihinde başladığı, çalışmaların tamamlanmasına bağlı olarak yaklaşık 5 gün süreceği bildirildi. Yetkililer, çalışmaların planlanan sürede bitirilmesi için ekiplerin yoğun şekilde sahada olacağını belirtti.
ALTERNATİF GÜZERGAHLAR AÇIKLANDI
Ulaşımda aksama yaşanmaması için sürücülere alternatif güzergâhlar önerildi. Bu kapsamda servis yolu niteliğindeki Dimçayı yolu (imar yolu) ile Demirtaş yolu (imar yolu) geçiş için kullanılabilecek.
ALANYA KAYMAKAMLIĞI’NDAN UYARI
Alanya Kaymakamlığı tarafından yapılan bilgilendirmede, vatandaşların trafik işaret ve yönlendirmelerine dikkat etmeleri, zorunlu olmadıkça kapalı güzergâhı kullanmamaları istendi. Açıklamada, çalışmaların bölge ulaşımında kısa süreli aksamalara neden olabileceği ifade edildi.
VATANDAŞLARA DUYURU
Yetkililer, hem sürücülerin hem de bölge halkının mağduriyet yaşamaması için alternatif yolların kullanılmasının önemine dikkat çekti.
HABER: ALANYA ULAŞIM HATTINDA GEÇİCİ DÜZENLEME
Bölgedeki çalışmaların tamamlanmasının ardından yolun yeniden trafiğe açılacağı bildirildi.
Antalya HABERİ
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
