Kaymakam Şakir Öner Öztürk'ten Orman Yangını Uyarısı
Kaymakam Şakir Öner Öztürk'ten Orman Yangını Uyarısı
Alanya Kaymakamı Şakir Öner Öztürk, Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nün uyarıları doğrultusunda vatandaşlara orman yangınlarına karşı dikkatli ve duyarlı olmaları çağrısında bulundu. Yüksek sıcaklık, düşük nem ve kuvvetli rüzgârın etkili olacağı önümüzdeki üç gün boyunca yangın riskinin ciddi seviyede arttığı belirtildi.
Alanya Kaymakamı Şakir Öner Öztürk, Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nün uyarıları doğrultusunda vatandaşlara orman yangınlarına karşı dikkatli ve duyarlı olmaları çağrısında bulundu. Yüksek sıcaklık, düşük nem ve kuvvetli rüzgârın etkili olacağı önümüzdeki üç gün boyunca yangın riskinin ciddi seviyede arttığı belirtildi.
TÜM EKİPLER TEYAKKUZDA
Kaymakam Öztürk, Alanya Orman İşletme Müdürlüğü başta olmak üzere ilgili tüm ekiplerin ormanların korunması amacıyla 24 saat esasına göre görev başında olduğunu ifade etti. Olası yangınlara karşı tüm hazırlıkların tamamlandığını belirten Öztürk, vatandaşların da kurallara titizlikle uyması gerektiğini vurguladı.
VATANDAŞLARA HAYATİ UYARILAR
Kaymakam Şakir Öner Öztürk, ormanlık alanlarda ve yakın çevresinde kesinlikle ateş yakılmaması gerektiğini belirterek, doğaya söndürülmemiş sigara izmariti, cam şişe ve yangına neden olabilecek atıkların bırakılmaması çağrısında bulundu. Şüpheli bir duman veya ateş görülmesi halinde ise vakit kaybetmeden 112 Acil Çağrı Merkezi'nin aranmasını istedi.
Öztürk, gösterilecek duyarlılık ve hassasiyetin Alanya'nın doğal zenginliklerinin korunmasına büyük katkı sağlayacağını belirterek tüm vatandaşlara teşekkür etti.
Antalya HABERİ
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
